Wednesday, October 20, 2010

Contest Domain Free Lagi!!

Sudah dua hari tak berupdate, dan hari ini berpeluang untuk update n join contest selepas gagal memenangi contest yang di anjurkan oleh Cikgu Dahlia.

Kontest ni disponsor oleh saudara Faiz dengan menggunakan khidmat domain daripada iHosterz dan diperhebatkan lagi oleh Cikgu DaHLia
Dan untuk menyertai contest nie, aku diminta untuk membuat review mengenai blog saudara Faiz kita ni. :)

Firstly, aku nak cakap tentang apa yg koorang akan nampak bila mula-mula masuk blog dia, koorang akan nampak header yang gempak punya. 3D punya. :) dia ada tulis , Blog Faiz. memang sempoi la. Lepas tu ada gambar api, dan paling special ada gambar hati dengan tulisan 'Hatiku Di Penang' . Nie aku tak tahu la, kalau dia asal penang ke, takpown buah hati dia ada dekat penang. Kalau Koorang nak tahu, boleh la tanya dekat tuan punya badan. :) 


Cantik and stylokan,
Aku cuba buat, tapi tak jadi-jadi. huhu.. Kalau koorang nak header macam nie, dia ada sediakan service design header. So, koorang boleh la nak tempah header blog dengan dia. Koorang klik jew dekat button ' Service Design Header' nanti dia akan bagitahu step-step yang perlu koorang lakukan.. Bab-bab harga boleh bertanya dekat faiz sendiri la. :) Dah banyak design yang pernah dia buat, koorang boleh la tengok-tengok dekat bahagian 'Service Design Header' tu.

Ada lagi lain-lain button yang boleh koorang tekan, seperti contact me, add me, download free. So apa kata koorang pergi dan cuba sendiri jalan-jalan dekat blog tu.
Kalau bab-bab entry blog dia, aku rasa bercampur-campur kot, tak fixed kepada satu-satu kategori jew. Sebab ada hiburan, informasi, maklumat, bisnes pown ada. So koorang xakan bosan la kalau masuk blog faiz nie, ada jew yang akan menarik hati koorang untuk baca. :)