Thursday, July 16, 2009

Buku... & Nemerical...

Hari ini aku nak citer tentang aku punya reference books..
Mahal giler tau..
Semalam aku beli buku 'Numerical Method For Engineering'.
Harga di RM 63.50.
Hari ini pulak aku beli dua buah buku..
Satu tu 'Elementary Principle Of Chemical Process', harga dia RM 83.40.
Satu lagi ' Thermodynamic An Engineering Approach 6th ed.', harga dia plak RM 63.50.
Habis camtu jer kan duit aku.. camner lah nak jimat beli laptop ni.. :)
Dah lah belajar numerical method dengan eng. dr yeoh hak koon tadi xdapat ikut sangat.
Dia ajar macam aku dah tahu basic programing.. apa benda pon aku tak tahu..
esok aku nak test buat pakai dia punya software, MathLab and MathCad.
Harap2 aku boleh buat yang terbaik.. :)

Bawah ni ada gambar cover buku yang aku cakap aku beli tu.




FiGhT4PeAcE @ Ovan90 @ Mafia90
Smile :) Always...