Sunday, July 26, 2009

Hujung Minggu?? paling membosankan.. =(

erm... start lepas je solat jumaat hari tu..
aku tidor jap.
dalam pkul 4 tu bangun blek.. bosan gler masa tu.. dah lah laptop xder, roomate aku balik umah dia.. tinggallah aku sowang2 dalam bilik ni.. nak wat camner... petang tu habis kredit aku. aku kol mira n shira jer n semestinya ma aku.. =). duk sembang2 tanya tentang keadaan family aku selepas ketiadaan aku ni.. nampak cam huru hara gak.. nak2 kakak aku.. bnyak tul songeh dia.. huhu.. kala baca jngan marah yea kak.. juz be true with what i fell. =).
lepas tu lah aku kol mira.. mira aku sembang kejap jer.. tapi dalam sejam gak ah kot.. lepas tu aku kol shira.. lama giler aku cakap dengan shira.. menceritakan tentang dia yang tengah strugle study nak ambek spm..
shira ni junior aku... budaknya baek.. tapi kadang2 tu manja sangat.. hehe... nak buat camner.. kredit tengah banyak masa tu.. tak banyak camner kan.. aku suruh abg aku topup kan rm10 jer.. entah macam mana ada orang laen topup kan untuk aku rm10 lagi.. so jadi dua puluh lah kan... masa tu kredit aku asalnya dah ader sepuluh ringgit dah.. so kira2, hari tu jer.. eh tak. petang tu je aku habiskan kredit rm20.. bergayut dekat phone. huhu.. bosan lah.. tak tahu nak buat aper lah kan.. lupa lak.. masa tu aku ada kol ceyah jap.. =), tapi minah tu mungkin tengah sibuk cari jalan nak balik kot.. hehe.. cakp pown cam taknak cakap jer.. =(
bermula lah malamnya.. lepas maghrib tu aku g lah turun makan. naek tu aku baca buku the mxatrix. huhu.. buku ni sinambungan cerita the matrix. tapi dia buat dalam bentuk kelakar. n memang kelakar serta sengal giler lah.. lepas isyak tu bermula lah saat aku melelapkan mata..
tapi dalam kul 12 aku terkejut balik.
lpak2 jap, tidor balik.. n macam tu lah berulang kali aku tido n bangun malam tu.. last2, pagi esok lepas mandi siap2 tu, aku sambung tido balik sampai kul 10.. giler kan..
tapi tu lah... nak study, tak de feel lagi.. so terpaksa lah aku menghabiskan masa dengan sambung baca buku the mcatrix tu... tgh hari tu lepas makan, aku g lah basuh baju..
banyak gak. =)
lepas basuh baju semua, aku duk lah baring2, maen gitar.. lepas tu tertido sampai lah petang..
malam tu sambung agi baca buku tu.. sampai lah tamat.. malam tu aku kol member matrik johor jap.. sembang2 jer.. yang paling lama aku kol bb. geng baek ceyah tu.. banyak gak lah sembang2.. pukul 3 pagi baru aku tidor kot...
ingatkan pagi tadi nak g tengok harry potter...
lepas aku dah siap2 tu, tanya bob. dia plak tak jadi pergi.. bengan jugak dengan bob ni.. dah dua minggu tak jadi.. tapi sabar je lah kan.. nak wat camner.. bukan rezeki aku lagi nak tengok harry potter.. dalam kul 12 tu roomate aku sampai dari umah dia.. bapak dia hantar.. bgus kan ayah dia...
maybe ayah korang semua pown camtu.. but not me. =)
but i still love my dad deep in myheart. hehe..
lepas makan tengah hari tu, aku ingat nak study lah kan.. bukak lah buku thermodynamic tu..
nak buat tutorial..
tapi lepas sejam aku duk tengok2, satu soalan pown aku tak dapat jawab. pening tul.. last aku g baring2 n terus tido sampai ke petang.. lepas tu, baru lah aku online lepas dua hari hidup dalam keboringan dan kebosanan dan ketensionan.

Hope lepas ni takder lagi hujung minggu macam ni.. =(


FiGhT4PeAcE @ Ovan90 @ Mafia90
Smile :) Always...