Monday, July 6, 2009

First Day, First Class

Assalamualaikum..
semangat je aku bangun pagi tadi.. kelas pukul 9pagi, tapi pkul 6 aku dah bangun dah.. huhu..
biar roomate aku bukak lampu awal pown, kalu tak kul 8 baru bangun agaknye. heheh..
jauh perjalanan aku ke kelas pagi tadi.. dah lah aku pakai skema tadi, dengan baju kemeja and sluar slack, tut. tut.. ramai giler pakai jeans. jeles aku... :)
yang tak tahannya, first class aku dah tertido dah.. nak wat camnerkn, lecture datang dari india, speaking english tapi loghat keling.. camner lah nanti ek.. harap2 dapat lah aku faham apa dia cakap lepas ni..
erm.. penat jugak petang tadi, ingatkan leps kelas nak balik bilik n tido.. tak dapat jugak.. aku twaf campus ni dekat dua kali kot.. tipu je..
twaf dtc je dua kali.. dah lah pans.. tpi takper lah.. jauh perjalanan, luas pandangan.. huhuu...
anyway, first day memang agak celaru hidup aku ni.. :)
doakan aku terus berjaya di sini yer...
FiGhT4PeAcE @ Ovan90 @ Mafia90
Smile :) Always...