Monday, July 19, 2010

Minggu Pertama

Sudah sekian lama tak edit blog nie. =) Seminggu tanpa post n blogwalking.
Semuanya gara-gara dah masuk semester baru. Semester ke pertama tahun ke dua aku di universiti bermula dengan agak baik.

Semalam baru jew beli meja, kerusi, almari n tilam baru untuk kegunaan aku di rumah sewa ni.

Harap-harap kerusi n meja tu aku selalu la guna untuk mengulang kaji pelajaran. Nak duk bawah, tak tahan lama plak nanti, mesti sakit kaki.. =)




Gambar ini aku jumpa dekat google masa tengah cari gambar 'table' nie pown table ke??
Permulaan semester kali ni aku tak tahu bila cuti akan bermula, kalau sebelum nie, tanya jew aku cuti bila, konfirm aku bagitahu sekali dengan tarikh. huhu.. bukan apa, mestilah kena tahu kan, senang nanti nak uruskan tiket balik kampung. Tapi tu semester lepas la, semester nie aku pown tak tahu kenapa aku tak ambil tahu tentang cuti.

Mungkin sampai setakat ini sahaja kot untuk pagi nie, kalau ada citer menarik, nanti aku kongsikan.. ( macam la ada yang nak baca) huhu...