Saturday, July 3, 2010

Ramalan Argentina vs Jerman & Shoutbox

Sejak semalam aku tak buat new post..
Bukan sebab Brazil kalah yea.. 
Tapi sebelum tu, nak citer sket tentang Shoutbox aku. Rasa macam ramai jew lagi tak jumpa. =)
Tentang Shoutbox aku nie.. Koorang klik jew dekat icon besar ni. Nanti dia kuar la.. Jangan takut yea. =) Klik jew.
Dan Kepada Sesiapa Yang Nak ada Shoutbox mcm aku nie... Nanti aku akan buatkan tutorial yang senang. Yang copy n paste jew. Kalau ko orang nak godek2(usaha) sendiri pown boleh. Tekan 'Get Ajax Shoutmix' dkt bawah shoutbox tu yea.



Sambung balek.
Tak Kesah mana pown Brazil kalah.
Nak buat post tentang Brazil kalah dengan Belanda pown, mesti dah ramai yang buatkan. =)
Yang Penting, malam nie argentina menentang germany.
Dua2 aku sokong pada mulanya. Tapi kita tengok jew la macam mana jap lagi.
So sekarang, siap2kan snek @ makanan untuk di makanan ketika menonton bola nanti. Tak pown pergi jew tengok mane2 kedai makan. NAk best lagi cari yang ada screen besar. Syok tengok. =)

Dan Ramalan untuk perlawanan antara dua gergasi bola sepak nie, argentina 2 - 2 germany.
Keputusan di tentukan oleh tendangan penalti. hehehe.. tu ramalan aku jew la. =)

.