Tuesday, June 1, 2010

4 Anastasia Ann

Haa... nie saper punya header ek?? sudah tentula header si anatasia anastasia ann (kena eja betol2, kalau tak ann marah.. ).. =) Asal plak n3 tentang anastasia ann nie kan?? mesti koorang duk pikir kan.. meh sini aku nak tunjukkan sbbnya.. =) tengok dekat bahagian komen yea.. =)

Ok la.. meh aku nak citer tentang anastasia nie. aku pown sebenarnya baru jew kenal ann nie. tapi aku rasakan, awek sabah ni nakal yang teramat sangat. hehe.. =) tpi tu dalam dunia maya nie la.. harap2 dalam dunia realitinya tak la sgt2 kan.. =) Mula2nya aku tak kenal pown saper dia nie... tpi pernh lah terjumpa masuk BW.. tak kenal lgi masa tu, lepas tu aku semkin suka chat di GB kan, n ada la terserempak dengan dia. masa tu dia tengah manja dengan Aliffcullen. hehe.. So aku pown selalu la usha blog dia kan.. tpi satu jew.. camne ek muka si ann nie.. masa tu aku mls nak klik dkt page2 laen dlm blog dia tu.. duk dkt home tu jew la. =p. Last2, bila aku add fb diam baru aku thu ada upernya gmbr dia dlm blog dia.. aku jew tak jumpa. hehe.. tpi aku nak tunjuk gak... nie la ann.. comelkan.. patut la kubi ckp ann comel. =) nie ada stu lgi gmbr aku snap dkt blog dia.. details tentang dia.. =)
hehe.. klik pada gmbr untuk tumbesaran. Kalau koorang nak kenal lebih lanjut dengan ann nie... pi la blog dia. Klik dekat gmbr header dia dkt atas tadi, takpown dekat sini.
Ann.. dah siap review untuk ko.. =)