Sunday, June 6, 2010

Contest Gambar Best by AsaDa

huhu.. ha.. nie 1st time join contest nie. =)
nie la gmbar yang akan di pertaruhkan. =)
Gambar nie di ambek waktu petang di Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu.
Pada mulanya, ingatkan nak datang pantai ramai2 n maka
n ikan celup tepung. Tapi oleh sebab yang tak dpt di elakkan, mak aq taknak pergi... so aq, kakak,adik n family pak sedara joe jew yang pergi. Ikan celup tepung tu plak di simpan untuk makan mlm nanti. SO dekat pantai tu cuma makan roti sandwich jew.. best gak. =)

Gambar ni di ambil guna kamera biasa2 jew.. tpi memang cantik waktu ambek gmbar nie.. tapi kalau aq ada DSLR.. mesti lagi best ambek2 gmbar nie kan.. =)
Saper la nak bgi hadiah DSLR dkt aq nie, kan best.. =)

Gmbar ni di snap oleh aku sendiri, tpi kamera tu kakak aku punya.. =) masa ambek gmbar ni spupu aku yg kecik2 n adik2 aku tgh maen dkt pantai.. ada yang separuh basah, basah semua pown ada. tpi kan..
ada la satu couple nie.. kalau tak silap la.. awek dia tengah nanges tau, dia bleh plak pi snap gmbar awek dia dengan selambanyer.. thu la kamera cam DSLR.. tpi takkan sampai gmbar awek nanges pown nak ambek.. kalau aku, dah lama aku sepak terajang mamat tu.. hehe..

1st time aku join contest sejak berblogging nie.. =) wish me luck.. =)