Saturday, June 5, 2010

A B C

Apakah makna abc tu?? rasa2 koorang apa?
huhu.. hidup nie mesti la ikut stepkan.. mula2 A, lepas tu B, lepas tu C.
Dan perkara sebenarnya yang aku nak ckp dkt sini adalah, aku makan ABC tdi.. huhu..



ABC nie aku beli dekat Pasar Tani dekat tepi court tennis n tepi pustaka negeri terengganu. kalau orang ganu tahu la tempat tu kot..

Sebenarnya pagi2 lagi aku dah dikejutkan oleh mak aku, suruh bersiap2 nak pergi beli barang mydin. tpi kul 9 bru la aku siap mandi. huhu.. =)

So pergi la... ingtkan pergi mydin jew, upernya lepas mydin tu gi giant, pastu gi pasar tani, pastu gi pasar chabang tiga plak. Lepas tu baru la aku bersarapan dengan mak aku. huhu.. sarapan la sangat, masa tu dah dkt kul 12 da.. bak kata kawan aku, brunch= breakfast + lunch .=)
Huhu...
ingatkan pastu nak balek la, tapi mak aku suruh berhenti dekat kedai bunga, dia nak beli anak pokok bunga kertas, sebab dia da buang semua pokok2 bunga dekat depan umah. sebab tanah dah tak elok.. pokok pown tak sehat.. wah. pandai2 jew aku nie.. =)
sampai sini jew la n3 untuk kali ni kot...