Sunday, June 20, 2010

Update!!!

Waaaarrrrrrgggggghhhhhhhhh..........
Dah lama tak on9... =)
windu sama geng2 blogger n blogwaking.. =p

banyak sebenarnya yang nak di perkatakan, tapi camtu la kan.. kadang2 bila takleh nak luahkan dengan sebutan, dengan tulisan pown belum tentu dapat ku luahkan....



tadi, on9 jew terus bukak facebook...
dan terus bukak page dia.... tengok status dia dah in a relationship... tak thu nak cakap apa.. juz wish dia happy sentiasa jew....
but izinkan selamanya namamu di hati.. ceh.. cam lagu EYE la plak.. =p
tapi camtu la kan... semoga dia sentiasa happy.. =)

Pastu bukak la blogkan.. dah lama giler tak update.. then bukak la nuffnang.. earning tak banyak maner.. tpi rupa2nya.. dah ada buffer earning.. dua plak tu.. =)
walaupun aku tak tahu apa benda tu.. tetap rasa happy.. =)

Sebenarnya aku baru balek dari memancing dengan abg n sepupu aku tadi... aku try gak la mancing... nak ckp 1st time tu. tak jugak.. kira 2 or 3 time la nie aku pi mancing... tapi kejap jew.. lepas tali joran dah putus, aku dah tak ambek kesah da... aku duk lepak2 sambil maen mesej jew... tpi mesej dgn kwn2 jew la.. awek takde..

Petang tdi pown aku kuar, pi karok dengan hadi n hilman, pastu lepak tanjung dengan sek2 mimie.. kejap jew lepak2 pown... lewat da masa tu...

hurm... tu jew la aku nak citer kali nie.... masih aku terasa... =p