Friday, December 3, 2010

Gathering Saeng-Saeng

saengAssalamualaikum semua Geng Johari Hamzah. Apa khabar korang hari ini? Ish, formal sangat plak. huhu.. Mesti korang tak tahu Saeng-Saeng tu apa kecuali korang berasal dari Terengganu macam aku. Saeng-Saeng tu bermaksud kawan-kawan. Sebenarnya aku ada buat satu group dekat facebook, dan aku letak nama Saeng-Saeng. Dalam tu aku invite semua kawan-kawan aku masa sekolah dulu. Tapi tak la semua jugak, saper-saper yang terlintas di benak kepala ni aku invite la.

Apa yang aku nak cerita sekarang ni adalah pasal Gathering yang aku cuba nak buat. Tapi aku memang tak faham la dengan saeng-saeng aku ni, ada yang cukup supportive, tapi yang taknak ambil bahagian pun ada. Bukan selalu pun dapat berjumpa ramai-ramaikan. Kalau yang ada komitmen dan halangan lain tu aku tak kisah la. Tapi nie yang ada penyakit M tu buat masalah. Aku cadang benda ni pun bukan apa, sekadar untuk mengeratkan silaturahim antara aku dengan kawan-kawan serta antara kawan-kawan aku tu sendiri. Rugikan kalau persahabatan yang terjalin sejak sekolah tidak di jaga. Ada tu kawan sejak sekolah rendah lagi.

Nanti kalau aku dah pindah, susah pulak korang semua nak jumpa aku. hehee.. Smile with tongue out

p/s: Dah cuba Windows Live Writers?

p/s/s: Suka tak Dengar Lagu Dia Milikku?