Thursday, May 13, 2010

Adamaya :: Senyuman & Airmata

Setiap yang bermula pasti berakhir. Begitu jugak la dengan slot akasia tv3 ini, Adamaya. =) Walaupun aku hanya tengok bermula minggu nie, sebab sebelum2 ni duk dkt u, mals nk tengok.  Tapi citer dia agak menarik la kan. nanti aku nak download la dari episode satu sampai episod akhir. Lagi pun dah ada org mintak aku tolong downloadkan nie.. =) Kalau ko orang nak download gak leh refer dekat sini. kat situ aku da bgi link dia. Tentang ending citer nie aku suka sangat. Sebab dani jadi giler.. hahaha(Gelak Jahat).. N Happy ending buat Maya, Adam n Amani. N buat Lisa plak, hanya airmata. huhu..sian dia..
Mika dengan Jasmin dah berbaha
gia kot. Pastu Sarah ek? ke apa ntah nama dia,
cam gak. hanya dani jew yang giler. huhu..
Aku bagi 10 bintang buat Lisa Surihani dalam citer nie.. huhu.. sbb aku suke dia.. =) tu jew la kot komen aku tentang citer nie. [Gambar Google]