Thursday, May 13, 2010

Adamaya vs Piala Thomas & Uber

Salam Sejahtera semua..
Aku sebenarnya dah suka tengok adamaya nie, walaupun bru jew tengok minggu nie. Sebelum-belum nie tak pernah pown tengok sebenarnya, dengar2 orang cakap jew. Tapi aku memang minat dengan Lisa tu, tu suka tengok citer nie. Tpi watak Adam tu memang baek la.. Ada ke lelaki camtu dalam dunia nie? Cam takde jew kan.. Kalau aku dah lama aku ketuk si Dani tu. =)

Tapi aku memang suka tengak dak kecik tu, amani. =) cute sangat. Pandai plak tu berlakon. 
Kepada saper2 yang tak sempat nak tonton cerita nie semalam, leh download kat sini. Yang sebelum-belum nie pown ada dkt situ, cari la sendiri.


Malam semalam tengok la Pasukan Badminton Malaysia berlawan dengan Pasukan Jepun, tapi kalah 2-3. Naseb baek masih layak ke suku akhir. Semalam plak Malaysia lawan Denmark. Mula2 tu ok la, Datuk Lee Chong Wei menang, regu kedua (Koo Kean Kiat/Tan Boon Heong)pown menang. Tpi masuk Wong Chon Han kalah. Mesti tension kan. takde rezeki la tu. tpi beregu negara yg seterusnya (Zakry n Hoo) agak baek la walaupun baru di gandingkan. Kiranya memberi asakan jugakla kepada regu denmark yg lebeyh bnyak pengalaman tu. Tapi pertarungan yang hebat la, cuma kurang stamina kot.  Nasib baek la Hafiz Hasyim menang, so Malaysia boleh la pergi ke peringkat separuh akhir setelah mengalahkan Denmark 3-2. akan bertemu dengan China. Satu pertarungan yang mungkin berbaloi kalau tengok. So rakyat Malaysia, ramai2 la kita menyokong Malaysia, walaupun hanya melalui kaca televisyen. =) Saper2 yang berminat nak tengok life, bleh la try tengok kat sini tiket2 perlawanan. tu pown kalau masih ada la. =)

2 comments:

  1. ingat aku suke dgn cite adamaya nie...badminten pom ingat aku minat ke????
    tp aku xpenah miss lagi tgk...hahahahahhahahahahahhaa

    lwan cina lok esok

    ReplyDelete
  2. haha.. tu ah.. cam best jew.. kena tengok nie.. =)

    ReplyDelete