Wednesday, May 19, 2010

Seorang Mak, 10 Anak.

selamat petang.. =)
Termasuk hari ni, dah 4 hari tolong abang dekat kedai dia. Penat-penat. huhu..
Dekat kedai tu selalu pasang radio THR.Fm dengan slogannya Permata Pantai Timur. Best gak layan radio nie.. Sebab aku suka rock kapak, radio tu pown selalu jew pasang lagu rock kapak. =) Nie dah kuat topik nie.. hehe..

Apa yang aku nak cakap dekat sini adalah, aku tertarik dengan iklan dia, Bunyi dia lebeyh kurang camni la...

Seorang Emak Boleh Menjaga 10 Orang Anak, Sepuluh Orang Anak Belum Tentu Boleh Menjaga Seorang Emak.
Keratan akhbar nie dah lama kot. Aku search google jew tadi.. =)

Betolkan apa dia orang cakap. Berapa ramai ibu n bapa yang berada di rumah orang tua.Tengok la dekat rumah-rumah orang tua kalau tak percaya, berapa ramai anak-anak mereka berjaya, tapi ibu bapa mereka di abaikan. Memang tak merasa syurga la anak-anak macam nie.
 
Baguskan THR ni, sentiasa berpesan ke arah kebaikan. Banyak lagi sebenarnya nasihat2 yang dia orang jadikan iklan. =), Laen masa aku tulis yang laen plak.. =)