Tuesday, May 4, 2010

Tagging!!


Lets answer these questions!

1. Adakah anda rasa anda HOT??
Hot?? selalu gak la rasa hot.. terutama bila duk dalam bilik, tak thu panas angin takde ke panas dosa.. =p

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda gunakan sekarang

3. Cerita pasal gambar ni
huhu... nie gambar aku edit nak letak dkt blog... so aku letak gak jadi aku nyer wallpaper.. tpi biasanya kejap jew... nanti aku download theme laen plak.. =)

4. Kali terakhir makan PIZZA?
Pizza? hurm.. kalau tak silap masa keluar dgn anis, amin, lin, dal, n rasyid hari tu.. tpi tak ingat bila.. =)

5. LAGU terakhir anda dengar
Kamus Asmara - mercury .. lgu nie dah lama kot.. tpi bru2 ni terdgar.. cam best jew.. so layan jew la.. =)

6. Apa yang anda wat selain selesaikan tag ini.
berFacebook sambil tgk2 blog dlm kegelapan..

7. Selain nama sendiri anda dipanggil apa?
hurm... kalau dkt sekolah rendah org pngl johari, naek skolah mengah org pngl joe. kalau dkt umah johari, adik.. hurm.. tu jew kot... kalau kenalkn dia johari pown, biasa org tu pandai gak panggl joe. =)

8. Tag lagi 5 orang sape yer nak tag.
Eik`snoName
Sakura
사랑

3 org jew aci tak?? =)

9. Siapa no. 1 pada anda?
eik.. dia nie member sekolah aku dulu.

10. Katakan sesuatu pada orang no. 5.
no 5 pergi toilet jap..

11. No. 3 ad hubungan dengan sape?
hahaha.. hubungan dgn kawan aku n kawan no 1 tu.. =)

12. Bagaimana pulak dengan no. 2?
owh.. tu member matrik aku.. kegemaran dia adalah kasut. =)

13. Kata kata cinta dengan no. 4
Next!

14. Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda.
Dalila saleh. kolej 2. kawan lin. aktif kolej. pernah masuk puisi ek?? tpi mcm pendiam pown ada.. =)